Artrita mâinii la sportivi

Artrita reumatoida - exercitii pentru maini

Sus - Ridicarea individuala a degetelor. Acesta este un excercitiu simplu si eficient pentru persoanele cu artrita reumatoida. Puneti-va mainile lipite de o masa sau de o suprafata neteda, cu palmele in jos.

Incercati apoi sa ridicati de pe masa individual cate un deget de la fiecare mana. Lucrati cu blandete, fara miscari bruste, cu rabdare. Important este sa nu fortati indoirea si sa va opriti daca apar dureri prea mari in timpul exercitiului.

artrita mâinii la sportivi

Un alt exercitiu artrita mâinii la sportivi maini, destinat persoanelor cu artrita reumatoida este plierea degetelor. Tineti degetele apropiate si palma intinsa. Duceti varfurile degetelor catre centrul palmei pentru a forma un pumn, dar nu strangeti.

Deschideti incet pumnul si repetati de mai multe ori. Pentru a reduce eventualele dureri puteti sa va incalziti palmele la o sursa umeda si calda tineti mainile deasupra unui vas cu apa fierbinte, aplicati un prosop umed cald sau utilizati parafina incalzita pentru a relaxa articulatiile degetelor. Tineti degetele lipite si drepte. Indoiti varfurile degetelor, mentinand degetele drepte.

Exercitii pentru ameliorarea simptomelor artritei

Pastrati aceasta pozitie timp de secunde. Mutati degetele inapoi la pozitia initiala. Repetati exercitiul de cel putin doua ori. Incepeti exercitiul cu mana intr-o pozitie neutra si relaxata. Tineti drepte degetele mari ale mainii.

Produse recomandate

In continuare, duceti varful policelui catre baza degetului mic. Chiar daca nu puteti sa atingeti degetul mare de palma, intindeti cat puteti de mult. Aduceti degetul mare inapoi in pozitia initiala. Repetati acest exercitiu de mai multe ori cu fiecare mana.

Factori care pot duce la aparitia crampelor musculare

Exercitiile pentru maini destinate pacientilor cu artrita reumatoida sunt special concepute pentru a sprijini bolnavii in activitatile de zi cu zi - legarea sireturilor sau apasarea butoanelor de la tastatura - activitati ce devin mai dificile daca boala artrita mâinii la sportivi. Acest exercitiu implica atingerea varfului degetului mare, cu varfurile celorlalte degete de la mana.

artrita mâinii la sportivi

Repetati de cel putin 5 ori acest exercitiu. Daca suferiti de artrita reumatoida, la fel de important lung cu artroza genunchiului si acest exercitiu. Departati degetele unul de celalalt si tineti-le in aceasta pozitie cateva secunde. Exercitiul poate fi efectuat in fata televizorului, cand mancati sau faceti dus. Este important sa repetati acest exercitiu de mai multe ori pe zi si sa nu fortati atunci cand intindeti degetele.

Totul despre artrita: tipuri, simptome, diagnostic, tratament

Incepeti exercitiul, tinand degetele mainii lipite si drepte. Curbati usor degetele in forma literei c - ca si cum ati tine mana in jurul unei sticle. Mentineti pozitia timp de cinci secunde, iar apoi aduceti incet degetele in pozitia initiala.

Repetati de mai multe ori cu fiecare mana.

  1. Cum este diagnosticată artroza articulației șoldului?
  2. Leziunile articulare la sportivi
  3. 4 din 10 persoane vor dezvolta de-a lungul vietii artrita la maini

Asezati mana cu palma in jos pe o suprafata plana, cu degetele raspandite. Duceti indexul catre police fara a misca policele din pozitia initiala.

artrita mâinii la sportivi

Ațiputeafiinteresat