Dureri de alergare la șold

dureri de alergare la șold

Iată ce trebuie să știi despre durerile de șold și cum le poți trata și preveni!

Dureri de șold în timpul alergării. Genunchi și șold în timpul alergării, metode simple...

Articulația șoldului este cea mai mare din corp și leagă capul femural de bazin osul coxal. Este o structură puternică și facilitează mișcarea, menține postura și susține greutatea corporală.

foc de dureri articulare tratamentul artritei reumatoide a articulațiilor

Mușchii din această regiune permit mișcări de flexie, extensie, abducție și rotire. Poți resimți durerea în partea din față a șoldurilor, spre zona inghinală, în partea inferioară a mușchilor fesieri sau în partea superioară, din spate, a coapsei.

Durere in sold

De asemenea, te poți confrunta cu incapacitatea de a mișca sau a roti piciorul din șold, dificultatea de a te lăsa pe picior din cauza durerilor la șold sau inflamația în jurul articulațiilor. Cauza exactă a durerilor de șold este uneori dificil de identificat, însă există câteva surse de luat în calcul, dacă ești alergător: Tendinită.

Apare când mușchii din zona șoldurilor sunt suprasolicitați, în cazul creșterii intensității mișcării sau a alergării în pantă. Vei simți disconfort, durere și rigiditate mai ales când alergi sau flexezi picioarele.

Sindrom de bandă iliotibială.

dureri articulare și de prostată cauza durerii genunchiului în timpul flexiunii

Durerea apare în partea exterioară a genunchiului și urcă pe coapsă uneori până la șold, cauza fiind iritarea sau inflamarea benzii iliotibiale. Se manifestă la puțin timp după începerea activității fizice și se agravează treptat, dacă se continuă mișcarea.

Bursele sunt un fel de saci plini cu lichid care servesc drept amortizor între oasele, tendoanele și mușchii articulației șoldului.

Informaţii despre durerea de șold

Mișcările repetitive frecvente, ca în cazul alergării, pun presiune pe burse, care dacă articulația piciorului inferior doare dureroase și inflamate.

Astfel apar bursitele, ce provoacă înroșire, umflare și iritație la nivel local. Fracturi de stres. Din cauza suprasolicitării, osul, fie el și sănătos, nu se mai poate reface eficient și se fisurează.

gel dentar pentru articulații pentru refacerea preparatelor articulațiilor țesutului cartilaj

Durerea este mai puternică și se simte în interiorul șoldului, fiind mai des întâlnită în rândul celor care aleargă pe suprafețe dure. Ar putea fi nevoie de săptămâni pentru vindecare, însă durata depinde de la caz la caz.

Mini-ghid: 7 accidentari provocate de alergare – evitare si recuperare.

Ruptură de labrum. Labrumul este un inel din cartilaj fibros care protejează o parte a femurului. Ruptura se manifestă printr-o senzație de rigiditate, dureri sau o mobilitate scăzută a articulației șoldului.

Când te miști, se pot auzi sau simți mici trosnituri. Se întâlnește mai des în cazul alergătorilor în vârstă și provoacă deteriorarea și fragilizarea cartilajului articulației șoldului.

Oasele șoldului rămân cu o amortizare slabă, iar fricțiunea cauzează durere, iritație și inflamație.

crunches articulația genunchiului cum să se trateze Este posibil să se trateze epicondilita articulației cotului?

Impact direct. Durerea este cauzată de cădere sau de o lovitură la șold, iar regiunea poate fi umflată, dureroasă și cu vânătăi.

Alergarea și durerile de șold

Durerile de șold — recuperare și prevenție Când te confrunți cu dureri la șold, dureri de alergare la șold lucru pe care trebuie să-l faci este să iei pauză de la alergare pentru a nu-ți agrava afecțiunea. Dacă accidentarea ta nu este serioasă, foarte probabil va trece cu o perioadă de repaus, gheață aplicată local și menajarea zonei dureroase.

acel mazat din articulațiile genunchilor nu trece durerea articulației cotului

În caz contrar, ca să afli ce provoacă durerile de șold în cazul tău și să poți urma o terapie corespunzătoare, apelează la medic pentru o investigație amănunțită. La Centrul Superfit te așteaptă o echipă de doctori și fizioterapeuți care se vor ocupa de tine în mod profesionist, astfel încât să tratezi cauza, nu doar efectul.

Fă o analiză baropodometrică pentru a identifica un eventual dezechilibru de forță la nivelul șoldurilor sau o postură incorectă, care pot cauza dureri.

Include în dieta ta alimente bogate în calciu și vitamina D, ca somon, sardine, hering, ouă, cereale fortificate, iaurt și brânzeturi.

DURERE de ȘOLD: cauze și soluții

Menține o greutate sănătoasă, pentru a nu dureri de alergare la șold presiune suplimentară pe articulații. Investește în încălțăminte de calitate pentru alergare, care să absoarbă șocurile dureri de alergare la șold să-ți ofere o protecție sporită.

Fă stretching și exerciții pentru șolduri, astfel încât să-ți întărești musculatura și să previi accidentările. Este important să lucrezi atât șoldurile, cât și fesierii, cvadricepșii și partea inferioară a spatelui, prin genuflexiuni, fandări, podul cu spatele pe saltea BridgeDonkey Kicks și alte exerciții speciale.

Asa ca m-am gandit sa abordez subiectul accidentarilor, punctand cateva aspecte esentiale, in speranta ca ne vor ajuta sa stam departe de incidente nedorite sau, in cazul producerii lor, sa revenim cat mai curand in pantofii de alergare. Nicio jena, niciun junghi, nicio inflamatie in urma antrenamentului de ieri.

Folosirea unei role de spumă pentru masaj va menține mușchii relaxați și mai puțin predispuși la accidentări. Un kinetoterapeut îți poate recomanda un program de antrenament potrivit pentru tine. Nu uita de încălzire înainte de alergare! Mergi imediat la doctor dacă la șold apar umflături și dureri puternice sau există semne de infecție.

Ațiputeafiinteresat