Uita de open bar, 2016 este anul cocktail-urilor

Conform unui studiu al brandului austriac de siropuri de fructe YO, piața de siropuri de fructe  din Romania va inregistra o ascensiune în 2016 datorită conturării unui nou obicei de consum: cocktail-urile alcoolice și nonalcoolice la petreceri private sau  individual  acasa.

O explicație la acest nou obicei de consum este tendință care este cunoscută în alte țări sub denumirea de „craft cocktail” si este recunoscuta ca fiind un trend internațional. Ce inseamna asta? Pai simplu, doamnele mai ales prefera cocktail-urile, fie acasa, in oras sau la petreceri private.

QP9A0018

Si asta nu este tot. Studiul facut de YO observa o ascensiune a consumului de cocktail-uri, precum și un trend international de a invata cum se prepara un cocktail. Astfel, 79,1% dintre respondenti au afirmat ca sunt dispusi sa invete sa prepare cocktail-uri singuri. Asa ca nu te teme sa iti incurajezi invitatii la nunta sa isi creeze propriile cocktail-uri.

QP9A0262

Cercetarea YO Sirop de fructe arata ca romanii prefera cocktail-urile nonalcoolice, iar aproape in egala masura acestia prefera cocktail-urile alcoolice sau ambele. Printre cocktail-urile enumerate de respondenti cei mai multi au raspuns ca prefera urmatoarele tipuri de cocktail: Mojito, Pina Colada, Cuba Libre sau Cosmopolitan. De asemenea, din cercetarea realizată de YO Sirop de fructe deducem faptul că românii au inceput sa fie atenti la ingredientele pe care le contine un cocktail, iar 62,3% dintre acestia considera siropul ca fiind unul dintre cele mai importante ingrediente.

Sticlele de bautura pe masa, la nunta, sunt de domeniul trecutului, asa ca iti recomandam sa investesti intru-un bartender cu experienta si produse de calitate, iar nunta va fi de neuitat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *